DealExtreame: tempi di spedizione

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DealExtreame: tempi di spedizione

Messaggiodi morphyna il 29/04/2009, 18:53

ciao a tutti....

ho ordinato un cinafonino da dealextreme il 23\04\2009 (ometto i miei dati personali comunque tutti giusti) :)


Invoice / Order #: 04xxxxxxxx
Date: 4/23/2009 1:22:40 PM
Payment: PayPal #8RNxxxxxxxxx
Status: Waiting for Supplier Ship To: ricerca, andrea
via tal dei tali 3 roma, Roma 000001
ITALY


Items:
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
12811 Tri-band 2.8" Touch Screen Wifi Windows Mobile 6.1 Pro Triband PDA Cell Phone (English) x 1 Pending $155.00 -

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


tracking summary
Here is the current status of your order. After your order is shipped, you will see a record in the shipment history table below. You may also print an invoice by using the invoice link above.

Order: 04zzzzzzzzz placed on 4/23/2009 1:22:40 PM
Status:(of current shipment) On 4/23/2009:Waiting for Supplier

Latest Shipment:
by Air Mail


Shipment Records
Here is a list of tracking numbers assigned to your order. They may represent normal shipments, partial shipments, replacements, complimentary gifts, and other packages:
- none available yet -

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Chiedo a chi già ha usato dealextreme se è normale che non rispettano i 3 giorni canonici trall'altro dichiarati da loro per la spedizione dell'acquisto....
dopo che mi hanno mandato la e-mail di conferma dovevo fare qualche altro passaggio???? ho già mandato una e mail per capire se l'hanno spedita ma niente.....bohhhhh sono un pò preoccupato....fatemi sapere io vi terrò aggiornati...
morphyna
chinanovizio
 
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Re: DealExtreame: tempi di spedizione

Messaggiodi morphyna il 29/04/2009, 19:02

Metto pure la conferma dell'ordine visto che non so se ho messo il track nella spedizione air mail §(però ho pagato 1,70$ in più e penso che l'ho messo)

ILLUNMINATEMI!!!!!!




order confirmation
Thank you for shopping with us. Here is your PayPal receipt number. Please keep it in a safe place as you will need it to track and confirm your order.


Receipt #: 8RN50----------
DX Order #: 04-------



A detailed order confirmation e-mail will be sent to you as soon as your payment clears. Should you have any questions, please contact our friendly staffs at http://support.dealextreme.com/.

If you have opened a paypal account, we strongly recommend that you visit www.paypal.com and manually log yourself out for added security. Please type in this address: www.paypal.com in your address bar.

Please double check your shipping address

Please double check your shipping address as you have entered in your PayPal account by visiting our order tracking site. After your item is shipped we will be unable to recall it from the Post Office. You can change your shipping address using our account manager right now so please check it.

Ensure our e-mail is not in your SPAM/JUNK folder

E-mail readers such as Hotmail and Outlook frequently (and mistakenly!) classify our order updates as spams. To ensure timely delivery of order update e-mail sent from us, please add our e-mail address [email protected] to your address book or spam filter's white list and ensure that our e-mail is not treated as SPAM
morphyna
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Re: DealExtreame: tempi di spedizione

Messaggiodi frk il 29/04/2009, 21:55

Perdonami morphyna, ma a parte il fatto che sei leggermente off-topic (questa è l'area rivenditori), abbiamo deciso di non dare spago a tutte le continue richieste di tempistiche di spedizione: non ci sono tempi standard, è inutile che ti si risponda! Se qualcuno ha particolari problemi può parlarne nell'area spedizioni (c'è gente che ha il pacco fermo in dogana da due mesi) altrimenti, queste discussioni non hanno senso.

Chiudo.
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